Retailerul francez Carrefour, prezent pe piata locala prin 22 de hipermarketuri si 24 de supermarketuri, va lansa oficial, in toamna, marca proprie cu acelasi nume, pozitionata pe segmentul mediu al preturilor.
„Lansam brandul propriu in aceasta toamna, pentru ca de abia acum am ajuns la un numar suficient de magazine – avem in prezent 22 de hipermarketuri si 24 de supermarketuri”, a declarat, pentru Wall-Street, Patrice Lespagnol (foto), CEO-ul Carrefour Romania. Brandul Carrefour, prezent deja in magazinele retailerului francez din Romania, nu a fost pana acum lansat in mod oficial.
Marcile private ale Carrefour acopera atat segmentul produselor de larg consum (Nr. 1, Carrefour), cat si electrocasnice (Carrefour Home) textile (Tex) sau Reflets de France (produse ale patrimoniului cultural francez, pozitionate pe segmentul mediu-superior al preturilor). Brandul Nr. 1 este cel mai raspandit ca pondere, acesta acoperind intre 3,5% si 5% din segmentul produselor de larg consum, potrivit informatiilor furnizate de reprezentantii companiei. Marca Tex a fost lansata in Romania in primavara anului trecut, oficialii Carrefour propunandu-si la acea vreme o pondere de 60% din totalul vanzarilor de textile pentru marca proprie.
“Daca pana anul trecut ne-am concentrate pe marca Nr. 1, care se adreseaza segmentul veniturilor mici si care ofera produse pentru o mare parte din categorii, anul acesta ne vom axa pe brandul Carrefour, marca pe segmentul mediu, urmand ca in toamna, dupa lansare, sa ajungem la un numar important de produse sub aceasta marca”, a precizat Lespagnol.
In general, pentru produsele marca proprie, Carrefour lucreaza cu furnizori mari care produc marci cunoscute pe piata: Reinert, Asil Paper, Agrisol, Fares, Vascar, Rommac Trade, etc; majoritatea produselor sunt fabricate in Romania.
Marcile private avanseasa incet, dar sigur @N