BUCUREŞTI, România, 19 august 2009 - Calitatea produsului, consistenţa în comunicare şi dorinţa de a fi în topul preferinţelor consumatorilor sunt elementele care stau la baza succesului mărcii Milka. De-a lungul anilor, Milka s-a adaptat subtil la noile timpuri şi la noile cerinţe ale consumatorilor. Iar pentru că mărcile de succes trebuie să inoveze permanent, să evolueze şi să rămână o preferinţă constantă pentru consumatori, Milka lansează o nouă campanie de comunicare: „Milka. Gustul care te duce în Alpi".
„Esenţa mărcii nu se schimbă, Milka este în continuare cea mai fină ciocolată, făcută cu lapte din Alpi. Abordarea campaniei este însă diferită, fiind construită pe ideea „evadării". Mesajul acesteia este următorul: nu trebuie să te duci până în Alpi pentru a te bucura de frumuseţea lor, e suficientă o bucăţică de Milka, al cărei gust fin te va face să te simţi ca şi cum ai fi acolo", spune Cristina Pîndaru, Brand Manager Milka.
Conceptul campaniei are ca punct de plecare înţelegerea nevoilor şi stilului de viaţă al consumatorilor. În urma unui studiu făcut de Kraft Foods, a reieşit faptul că, în prezent, consumatorii simt nevoia să ia o pauză de la ritmul alert al vieţii, fiindu-le dor de acele momente de confort şi siguranţă, când se răsfaţă pe ei şi pe cei dragi cu plăcerile simple ale vieţii.
Spotul TV a fost testat în rândul consumatorilor, având rezultate foarte bune: 90% dintre respondenţi spun că reclama este relevantă pentru ei, iar 75% dintre respondenţi spun că reclama este potrivită doar mărcii Milka.
Milka este în topul preferinţelor consumatorilor, ceea ce demonstrează ataşamentul acestora faţă de marcă: conform studiului Top Brands 2009, Milka este pe locul 4 la categoria Alimente, înregistrând o evoluţie semnificativă faţă de anul 2008, când s-a situat pe locul 7 în acelaşi top. În ceea ce priveşte popularitatea, î