Placi ceramice... suna banal mai ales ca inspiratie pentru un articol, dar placile ceramice din portelan din casa familiei regale britanice au parca ceva aparte, iar daca pentru placile respective fac reclama George Clooney si Sophia Loren deja s-ar putea scrie cateva randuri despre ele intr-o publicatie lifestyle. In plus, placile de calitate par mai rezistente si la recesiune.
Porcelanosa are origini spaniole, o traditie de 37 de ani in domeniu si a ajuns in casele unora dintre cele mai cunoscute personaje din lume, incluzandu-l si pe printul William, caruia Porcelanosa i-a renovat baia. Porcelanosa nu este o afacere cladita placa cu placa, ci a pornit initial cu o investitie considerabila intr-o fabrica de 25.000 de metri patrati in Villareal, o echipa de aproape 100 de oameni si produse care s-au pozitionat de la inceput in sectorul premium. Strategia lor de marketing este cea care le-a asigurat o ascensiune rapida. La inceput, Porcelanosa a incheiat un contract exclusiv cu singurul canal TV care se difuza la vremea respectiva in Spania, pentru publicitate, a organizat turnee promotionale in fiecare dintre orasele tarii pana a ajuns un nume simpatizat de intreaga populatie spaniola si sustinut de Casa Regala. „Ne-am concentrat, de asemenea, pe atragerea cat mai multor celebritati de-a lungul anilor, mai intai spaniole si apoi vedete internationale", a spus pentru Dupa Afaceri Jorge Garcia, reprezentantul Porcelanosa Grupo in regiunea de sud-est a Europei. Astfel au ajuns sa pozeze pentru Porcelanosa si nume ca Placido Domingo sau Sophia Loren. La deschiderea primului showroom din New York, in 2003, unul dintre invitatii de vaza a fost John Travolta, care a incercat probabil pe o podea Porcelanosa din placi bine lustruite si alunecoase cateva dintre miscarile din Pulp Fiction, doar ca fara Uma Thurman...
In momentul de fata, compania a ajuns