Dupa ce au analizat datele a cate sute de persoane care obisnuiesc sa isi piarda ore bune jucandu-se pe calculator sau consola, cercetatorii americani au conchis ca portretul robot al gamerului tipic este: varsta - 35 de ani, greutate - supraponderal, stare mentala - deprimat.
Datele au fost culese si prelucrate de cercetatorii de la Universitatea Emory si St Andrews, relateaza MSNBC. Subiectii luati in colimator, 552 la numar, cu varste cuprinse intre 19 si 90 de ani, tind sa aiba mai multe zile proaste decat restul americanilor, care au alte preocupari.
Femeile care obisnuiesc sa petreaca mult timp in fata calculatorului sau in compania consolelor raporteaza mai multe episoade de depresie si chiar sanatate subreda decat cele care nu au aceste preocupari. Barbatii amatori de jocuri, in schimb, au un indice de masa corporala mai mare decat al celorlalti.
Unul dintre motivele pentru care femeile amatoare de jocuri au sanatatea mai subreda este si faptul ca isi obtin diagnosticele si tratamentele online.
Atat femeile, cat si barbatii care se distreaza jucandu-se in lumea virtuala isi petrec in acest mediu mult timp cautandu-si prieteni. Si asta pentru ca timpul petrecut in compania jocurilor nu ii mai lasa sa socializeze in lumea reala. Asadar, se incearca raspunderea nevoii de socializare tot online.
Dupa ce au analizat datele a cate sute de persoane care obisnuiesc sa isi piarda ore bune jucandu-se pe calculator sau consola, cercetatorii americani au conchis ca portretul robot al gamerului tipic este: varsta - 35 de ani, greutate - supraponderal, stare mentala - deprimat.
Datele au fost culese si prelucrate de cercetatorii de la Universitatea Emory si St Andrews, relateaza MSNBC. Subiectii luati in colimator, 552 la numar, cu varste cuprinse intre 19 si 90 de ani, tind sa aiba mai multe zil