Lansat în România de ceva vreme, Ford Kuga, compact crossover SUV nu duce lipsă de concurenţă. Nissan Qashqai, Opel Antara şi Hyundai Tucson sunt numai câteva dintre maşinile care se bat pe acest segment. Ce oferă însă Kuga pentru a face faţă concurenţei?
Ce mi-a plăcut la Ford Kuga este că e o maşină cu picioarele pe pământ. Mă rog, cu cauciucurile pe asfalt. Suspensiile sunt comode şi se adaptează oricărui tip de drum. Astfel, dacă mergi pe drumuri de ţară, nu vei renunţa la confort, iar dacă abordezi o autostradă vei simţi permanent contactul cu solul, evitând senzaţia de "plutire", neplăcută uneori la acest segment.
Mai mult, motorul de 136 de cai, storşi dintr-un propulsor de 2.0L pe motorină sunt extrem de sprinteni şi oferă permanent tentaţia de a o călca. Lucru pe care poţi să îl faci fără nici o grijă, poate doar cu grija consumului, care cu siguranţă va sări calul dacă îl provoci.
A nu se uita de sistemul inteligent de tracţiune integrală (AWD) care, analizând drumul, îţi oferă exact atâta putere pe fiecare roată cât ai nevoie. Pe off-road e delicios şi te face să te simţi în perfectă siguranţă.
Noi am testat
Motorizare
Viteza maximă: 180 km/h
Acceleraţie: 0-100 km/h: 10,7 s
Cutie: 6+1
Consum mixt: 6,3 l
News
OFERTĂ PENTRU VOLVO. Un consorţiu suedez, Konsortium Jakob, intenţionează să cumpere constructorul auto Volvo, divizie a grupului american Ford, potrivit publicaţiei Dagens Industri, din Suedia, citată de Reuters. Konsortium Jakob şi-a intensificat recent eforturile de a strânge suficient capital pentru a face grupului american o ofertă pentru Volvo. Măsura intervine după ce presa a anunţat că Ford vrea să aprofundeze negocierile cu grupul chinez Geely pentru vânzarea companiei suedeze. Ford a scos la vânzare Volvo în decembrie 2008, în încercarea de a reduce ch