Cand o parte din cititorii publicatiei Entertainment Weekly isi vor rasfoi revistele luna viitoare, ei voi descoperi diverse celebritati ale micului ecran din Statele Unite vorbindu-le prin intermediul unui ecran subtire cat un fir de par implementat intr-una din paginile subtiri ale revistei, scrie presa internationala.
Experimentul de marketing, care este organizat de CBS, furnizorul american de televiziune, si Pepsi, producatorul bauturii cunoscute la nivel global, aminteste de ziarele aparute in filmele si cartile Harry Potter. In poveste, ziarul "Daily Prophet" avea imagini care se miscau. In cazul publicatiei Entertainment Weekly, clipul va incepe in momentul in care cititorul ajunge la pagina respectiva, pe baza mecanismului felicitarilor muzicale care incep sa cante cand utilizatorul le deschide.
Reclamele din Entertainment Weekly vor reprezenta personaje diverse ce apar pe CBS si vor promova firma Pepsi.
Costul unei astfel de reclame video implementata in pagina nu a fost dezvaluit, insa va fi mult mai mare comparativ cu pretul tiparului traditional, au declarat directori executivi care cunosc indeaproape acest gen nou de tehnologie, dezvoltat de compania americana Americhip.
Tendinta de a cheltui pe o astfel de promovare a unui produs scoate in evidenta mijloacele radicale pe care companiile le adopta pentru a atrage clienti intr-o perioada in care din ce in ce mai multi oameni folosesc tehnologiile noi precum recorderele video digitale (DVR) pentru a evita reclamele.
"Face parte din viitor si reprezinta o modalitate de a atrage consumatorii in feluri noi si surprinzatoare", a afirmat George Schweitzer, presedintele grupului de marketing CBS. "Cum testezi o bautura? Le dai sa guste", a adaugat el.
Clipul, care va rula pe un ecran similar in dimensiuni cu cele folosite in dispozitivele mobile, va aparea in copii ale