Producătorul de automobile sport ar urma să folosească tehnologia disponibilă în curtea noului proprietar pentru a lansa rapid noi modele şi dubla producţia pe termen scurt.
Boss-ul Volkswagen şi, de puţine zile, al Porsche, Martin Winterkorn, a trasat sarcina ca producătorul de automobile sport să îşi dubleze vânzările în numai patru ani, informează ”Autocar”, citând un interviu publicat de ”Manager Magazin”.
Winterkorn a subliniat că doreşte ca Porsche să comercializeze 150.000 de unităţi pe an, până în 2012 sau, cel mai târziu, 2013.
Ţinta, fezabilă în opinia celui mai important om al momentului din industria auto germană, va fi atinsă prin lansarea a cel puţin două modele noi – un roadster mai mic decât Boxster şi un SUV compact, situat, ca dimensiuni, sub Cayenne.
Primul automobil, se speculează, va fi dezvoltat în paralel cu viitorul Volkswagen BlueSport (aflat, momentan, în faza de concept), iar al doilea, ar putea folosi arhitectura actualului Audi Q5.