Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) reclamă lipsa de implicare a autorităţilor centrale, printre care şi Ministerul Turismului, precum şi a autorităţilor locale în cazul campaniei "Toaleta", care urmăreşte să identifice zonele turistice deficitare la acest capitol. Potrivit ANAT, o problemă importantă pentru imaginea României o constituie absenţa toaletelor din zonele turistice, în contextul în care în acest an se încearcă dezvoltarea turismului prin campan
Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) reclamă lipsa de implicare a autorităţilor centrale, printre care şi Ministerul Turismului, precum şi a autorităţilor locale în cazul campaniei "Toaleta", care urmăreşte să identifice zonele turistice deficitare la acest capitol.
Potrivit ANAT, o problemă importantă pentru imaginea României o constituie absenţa toaletelor din zonele turistice, în contextul în care în acest an se încearcă dezvoltarea turismului prin campanii de promovare sau legi precum cea a tichetelor de vacanţă.
Asociaţia a transmis în luna iunie o adresă cu soluţiile propuse către consiliile judeţene pe raza cărora se află zone deficitare în toalete publice, precum şi către Ministerul Turismului şi cel al Mediului. Lista a fost întocmită în baza răspunsurilor primite de la membrii ANAT şi de la autorităţile locale din Constanţa, Tulcea, Galaţi, Buzău, Alba, Covasna, Bihor, Harghita, Cluj, Vrancea şi Mureş.
"De la Ministerul Turismului nu s-a primit până în prezent niciun răspuns. Ne surprinde dezinteresul faţă de o problemă de infrastructură atât de uşor de rezolvat - amplasarea de toalete pentru turişti -, mai ales în condiţiile în care se derulează campanii de milioane de euro pe televiziuni externe. Este un paradox: Dacă nu ne interesează rezolvarea problemelor de infrastructură, pornind de la subiectul «minor» al amplasării de toalete pentru turişti,