Romtelecom si-a modificat abonamentul de baza la serviciul de televiziune prin satelit Dolce, care costa 4,9 euro/luna (fara TVA), creand alte trei abonamente principale la preturi incepand de la 2,9 euro/luna (fara TVA), tinand cont de studiile privind atitudinile clientilor fata de aceste servicii, a anuntat vineri operatorul de telecomunicatii.
Conform informatiilor companiei, lansarea noilor pachete principale si redefinirea portofoliului Dolce se bazeaza pe noile preferinte de consum inregistrate la nivelul pietei, abonatii serviciilor TV dorind sa aiba posibilitatea de a alege, in functie de nevoile lor, lista de programe.
“Redefinirea pachetelor principale este o consecinta fireasca a maturizarii Dolce si a cresterii bazei de clienti la peste trei sferturi de milion la jumatatea anului 2009. Incercam astfel sa raspundem mai bine preferintelor clientilor nostri. In plus, Romtelecom va continua sa investeasca in dezvoltarea platformei DTH Dolce. Obiectivul nostru este sa retransmitem pana la 100 de canale, inclusiv programe HD, sa oferim toate tipurile de optiuni de divertisment TV si o experienta unica pentru utilizatori”, a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial, segment rezidential, Romtelecom.
Vechii abonati Dolce pot migra catre noile pachete in interval de o luna
In locul vechiului abonament de baza, al carui pret era de 4,9 euro/luna (fara TVA), abonatii Romtelecom pot opta acum pentru trei abonamente de baza la Dolce, la preturi de 2,9 euro/luna (fara TVA), 3,9 euro/luna (fara TVA) si 4,9 euro/luna (fara TVA).
Cel mai ieftin abonament de baza Dolce cuprinde 21 de programe oferind stiri nationale si programe de divertisment, adresandu-se clientilor cu venituri mici. Abonamentul lunar de 3,9 euro are 48 de programe se adreseaza intregii familii, continand 48 de programe de stiri, sport,