Coordonatorii turismului din Anglia au venit cu o gaselnita interesanta, menita sa revigoreze activitatea turistica serios afectata de criza: parfumul ce "miroase ca ... Anglia".
Denumit "By George!", parfumul este conceput dintr-o serie intreaga de esente specifice acestor meleaguri: pamant umed, alcool din melasa si aer sarat, de mare, informeaza mirror.co.uk.
Compania "Visit England", promotoarea ideii si realizatoarea campaniei, a scos pe piata 30 de sticlute la pretul de circa 108 lire sterline fiecare, care au fost distribuite unor puncte turistice si agentii de turism, astfel incat, prin miresmele raspandite in incaperi sa ii incurajeze pe calatori sa aleaga destinatii din Marea Britanie.
Chiar daca pare interesanta, ideea nu a fost pe placul tuturor englezilor, multi plangandu-se ca banii lor dati pe taxe si impozite sunt cheltuiti aiurea. Si asta in conditiile in care pana in prezent au fost investiti circa ... 8.500 de lire sterline (aproape 10.000 de euro).
"Este o rusine. Multe firme de turism din Anglia se confrunta cu probleme serioase in aceasta perioada si au nevoie de ajutor real pentru a supravietui", a declarat Mark Wallace reprezentantul Aliantei Platitorilor de Taxe.
Coordonatorii turismului din Anglia au venit cu o gaselnita interesanta, menita sa revigoreze activitatea turistica serios afectata de criza: parfumul ce "miroase ca ... Anglia".
Denumit "By George!", parfumul este conceput dintr-o serie intreaga de esente specifice acestor meleaguri: pamant umed, alcool din melasa si aer sarat, de mare, informeaza mirror.co.uk.
Compania "Visit England", promotoarea ideii si realizatoarea campaniei, a scos pe piata 30 de sticlute la pretul de circa 108 lire sterline fiecare, care au fost distribuite unor puncte turistice si agentii de turism, astfel incat, prin