"Nu putem să avem tot timpul urechişti şi lăutari la Mamaia", a spus Mădălin Voicu la conferinţa de presă de joi de la festival, când s-a lansat primul album al celor cinci tenori "Distinto".
Dacă participanţii la secţiunea "Interpretare" ar fi avut cunoştinţe minime despre poziţia notelor pe portativ, poate că prima seară a celei de-a 39-a ediţii a Festivalului Naţional de Muzică Uşoară "Mamaia" n-ar mai fi fost într-o ureche. Am avut senzaţia că participăm la un concurs ce urmăreşte să-i premieze pe cei care colindă pe "câmpii", şi nicidecum pe cei care cântă pe note. Păcat de voci!
Unii ar fi avut cu ce, dar şi-au bătut joc de ele (de voci, bineînţeles): Cristina Florentina Vasiu - un gogoşar-viu-ţipător (cu a sa rochie-legumă), Daniela Mihaela Cojocaru, care a încercat să facă improvizaţii şi a nimerit direct în... bălării sau Loredana Ciobotaru, care s-a jucat cu "Focul" Laurei Stoica şi s-a cam ars...
ŞI PICIOARELE!
În schimb, Renata Timea Tolvai cu piesa "Trurli", Mihaela Nechita cu "Iartă" şi Mareş Pană cu "Chemarea dragostei" au reuşit să se prezinte onorabil în faţa juriului format din: Mădălin Voicu (preşedinte), Corina Chiriac, Viorel Gavrilă, Titus Andrei, Nicolae Costin, Gabriela Scraba, Mircea Drăgan, Cristian Zgabercea, Mirela Pană, Lucian Luca, Paul Eduard Schneider, Berti Barbera, Diana Radu Stan. Naomi a fost... Naomi. A cântat cu patos, dar a mai şi zbârcit-o pe ici, pe colo, prin părţile esenţiale...
La secţiunea "Creaţie", Paula Selling a ridicat piesa lui Cristian Faur - "Prin ochii tăi pot visa" - suficient de sus cât să ajungă pe podium. Mihai Alexandru n-a fost la fel de inspirat precum colegul său Faur şi nu şi-a ales bine artista (Raluca Ocneanu) care să-i interpreteze creaţia - "Să vii să mă iei". "Mânuţele sus şi picioarele...!", a ţipat Ocneanu la public. Cu o asemenea dorinţă ob