Azi, nimic despre sfidătoarea circotecă Udrea, ci despre hecatomba rutieră de lângă Iaşi (14 morţi), a cărei anchetare se îndreaptă spre soluţia clasică. Şoferul, că tot a murit şi el, e vinovatul. Alţii se vor alege cu cel mult o “suspendare”. În puşcărie, nimeni. E aproape o complicitate la crimele ce se petrec zilnic pe şosele. Unde două categorii fac legea. Primii sunt şoferii de microbuze, care îşi îndeasă cutiile de conserve ş Azi, nimic despre sfidătoarea circotecă Udrea, ci despre hecatomba rutieră de lângă Iaşi (14 morţi), a cărei anchetare se îndreaptă spre soluţia clasică. Şoferul, că tot a murit şi el, e vinovatul. Alţii se vor alege cu cel mult o “suspendare”. În puşcărie, nimeni. E aproape o complicitate la crimele ce se petrec zilnic pe şosele. Unde două categorii fac legea. Primii sunt şoferii de microbuze, care îşi îndeasă cutiile de conserve ş
Azi, nimic despre sfidătoarea circotecă Udrea, ci despre hecatomba rutieră de lângă Iaşi (14 morţi), a cărei anchetare se îndreaptă spre soluţia clasică. Şoferul, că tot a murit şi el, e vinovatul. Alţii se vor alege cu cel mult o “suspendare”. În puşcărie, nimeni. E aproape o complicitate la crimele ce se petrec zilnic pe şosele. Unde două categorii fac legea. Primii sunt şoferii de microbuze, care îşi îndeasă cutiile de conserve şi gonesc ca nebunii. A doua categorie, moftangiii cu 200 CP sub capotă. Odrasle de bani gata, manelişti, demnitari, amante de croitoraşi înfing pedala la 150 - 200 km/h, croşetând traficul cu agresivitate incredibilă şi rar sancţionată efectiv. Pentru că majoritatea proceselor-verbale sunt suspect de iute anulate de judecători. Iar amenzile nu-s urmărite de Fisc. Patru instituţii sunt responsabile. MAI (ineficienţa agenţilor), Ministerul Transporturilor (haosul din traficul greu), CSM (uşurinţa magistraţilor) şi Ministerul Finanţelor (neexecutarea amenzilor). Şefii lor n-au vre