Topul celor mai rapide zece maşini, ediţia 2009-2010, a fost publicat pe site-ul thesupercars.org. Surpriza cea mai mare o reprezintă Ultimate Aero, care a devansat veteranul fruntaş Bugatti Veyron. Constructorii de la Volkswagen ne-au obişnuit deja să menţină cel mai valoros nume din patrimoniu, Bugatti Veyron, pe prima poziţie în topul celor mai rapide maşini din lume, aşa că nu mică ne-a fost surprinderea când am constatat că pentru prima oară de la apariţia sa pe piaţă, Bugatti a fost detronat. În rest, nu există mari diferenţe faţă de sezonul trecut. Topul celor mai puternici bolizi din lume este completat de McLaren F1, Ferrari Enzo, Lamborghini Murcielago şi Pagani Zonda F.
2009 SSC Ultimate Aero, cei mai buni anul acesta
SSC Ultimate Aero EV şi SSC Ultimate Aero sunt cele mai noi creaţii Shelby. Constructorii au reuşit performanţa de a dota noul bolid EV, bazat pe un model propriu, cu două motoare electrice care dezvoltă împreună peste 1.000 de cai-putere. Bateriile pot fi încărcate de la o priză de 220 Volţi, iar cei care l-au testat au declarat că procesul nu durează mai mult de zece minute. SSC Ultimate Aero ajunge de la 0 la 100 de kilometri pe oră în doar 2,5 secunde, iar viteza maximă pe care o poate atinge este de 320 kilometri pe oră. Cea mai rapidă maşinăa sezonului 2009-2010 nu este însă EV, ci SSC Ultimate Aero TT.
Cel mai recent model apărut anul acesta pe piaţă a avut parte de mici modificări atât la exterior, cât şi la interior. Marea reuşită a constructorilor de la Shelby este însă ridicarea numărului de cai-putere cu 15%, ajungându-se astfel, la 1.287, prin simpla modificare a blocului motor.
Realizat din aluminiu, acesta a adus o îmbunătăţire simţitoare a întregii capacităţi a motorului. Ultimul model Aero poate atinge o viteză de 413 kilometri pe oră, intrând în Cartea