Vă prezentăm un film de patru minute care relevă avansul pe care l-a luat mediul online în faţa altor medii de comunicare, importanţa din ce în ce mai mare a internetului, a serviciilor, a instrumentelor şi a device-urilor afiliate, precum dar mai ales a reţelelor sociale.Clipul încearcă să demonstreze că avansul din ultimii ani este similar cu avansul din perioada revoluţiei industriale, iar că toate aplicaţiile pe care utilizatorul le are la dispoziţie în mediul online încep
Vă prezentăm un film de patru minute care relevă avansul pe care l-a luat mediul online în faţa altor medii de comunicare, importanţa din ce în ce mai mare a internetului, a serviciilor, a instrumentelor şi a device-urilor afiliate, precum dar mai ales a reţelelor sociale.
Clipul încearcă să demonstreze că avansul din ultimii ani este similar cu avansul din perioada revoluţiei industriale, iar că toate aplicaţiile pe care utilizatorul le are la dispoziţie în mediul online încep să conteze din ce în ce mai mult. Interesant este faptul că, dincolo de avansul new media în faţa old media, deja anumite posibilităţi de comunicare din online (precum e-mailul) încep să fie considerate depăşite.
Dintre datele cuprinse în clip, trebuie amintit faptul că 24 dintre cele mai mari 25 de ziare din lume raportează scăderi de tiraje ale ediţiilor tipărite.
Varianta în limba engleză:
UPDATE
Varianta cu subtirare în limba română:
DETALII
Clip realizat de Socialnomics. Mulţumiri lui Stefan B. pentru traducere.