Pentru ca nu sunt deloc mici costurile pentru a tine inghetata la o temperatura optima, joasa, specialistii de la Unilever incearca sa obtina o inghetata "prietenoasa cu mediul", care sa se comercializeze la temperatura camerei.
Emisiile de carbon vor fi mai putine, pentru ca produsul nu va trebui tinut la frigider pentru a se raci, relateaza Times. Compania, cel mai mare producator de inghetata din lume, are vanzari anuale de 5 miliarde de euro, doar la inghetata.
Insa emisiile sunt si ele demne de luat in seama, tinand cont de imensa cantitate de inghetata produsa si comercializata. La nivel mondial, punctele de lucru ale Unilver emana peste patru milioane de tone de carbon anual.
Specialistii din cadrul companiei vor fi ajutati in demersurile lor de oameni de stiinta de la Universitatea Cambridge.
Pentru ca nu sunt deloc mici costurile pentru a tine inghetata la o temperatura optima, joasa, specialistii de la Unilever incearca sa obtina o inghetata "prietenoasa cu mediul", care sa se comercializeze la temperatura camerei.
Emisiile de carbon vor fi mai putine, pentru ca produsul nu va trebui tinut la frigider pentru a se raci, relateaza Times. Compania, cel mai mare producator de inghetata din lume, are vanzari anuale de 5 miliarde de euro, doar la inghetata.
Insa emisiile sunt si ele demne de luat in seama, tinand cont de imensa cantitate de inghetata produsa si comercializata. La nivel mondial, punctele de lucru ale Unilver emana peste patru milioane de tone de carbon anual.
Specialistii din cadrul companiei vor fi ajutati in demersurile lor de oameni de stiinta de la Universitatea Cambridge.