Ada Roseti a preferat să promoveze programele postului TV din România în cadrul festivalului de muzică B’EstFest în loc să cumpere publicitate la televiziuni. Channel Manager la Discovery România, Ada Roseti spune că dificultăţile financiare pot fi depăşite prin strategii de marketing deştepte şi ieftine. Cunoscută mai întâi ca realizator al emisiunii „Lumea Filmului“ la Pro TV şi mai apoi ca „omul care aduce filmele la TVR“, Ada Roseti (40 de ani), pe numele real Alexandra Ţigănaş, s-a mutat, la începutul lui 2008, la Discovery România. A fost recrutată de o firmă de head hunting, care i-a spus că Discovery caută un Channel Manager în România, care să se ocupe de programarea şi de marketingul canalelor pe care le distribuie aici.
Adică şase posturi Discovery plus Animal Planet. Şi, pentru că cele mai multe dintre programele difuzate de televiziuni sunt produse în Statele Unite ale Americii şi distribuite pe tot globul, Ada Roseti îi coordonează pe cei trei oameni (din cei 15 angajaţi la biroul din România) care adaptează programele în funcţie de audienţe şi studii de piaţă şi care derulează campanii de marketing.
În ceea ce priveşte dificultăţile prin care trece economia globală, Ada spune că, în mod evident, acestea îşi fac simţită prezenţa şi la Discovery, dar crede că „inovaţia, responsabilitatea şi cooperarea te scot din criză“.
„Sunt foarte bucuroasă că, punându-ne problemele cu mai mare atenţie, am lucrat la calitate şi la inovaţie“, spune Ada, care precizează că, lucrând într-o companie multinaţională, beneficiază şi de experienţele colegilor din alte ţări.
Astfel, în contextul economiei actuale, Ada a devenit mai atentă la campaniile de marketing pe care le desfăşoară. Dacă înainte de criză se gândea să promoveze Discovery printr-o campanie de outdoor sau cumpărând publicitate la televiziuni, acum