Alexandru Costin, directorul general al Adobe Systems Romania, filiala locala a celui mai important producator de aplicatii de design grafic la nivel mondial, doreste sa investeasca in pregatirea de manageri locali care sa conceapa idei de produse pentru clientii din Romania si din regiune
“Cei care vin cu ideea de produs sunt managerii din Statele Unite si noi ii ajutam pe partea de engineering. Vrem sa pregatim manageri de produse care sa vorbeasca cu clientii si sa vina ei cu idei aplicabile local, pe pietele din Rusia, Turcia, Romania. Vrem sa avem si din Romania idei de produse care sa contribuie la vanzarile Adobe in regiune si in lume”, a declarat, pentru Wall Street, Alexandru Costin.
Desi a inceput deja acest proiect, Alexandru Costin spune ca inca nu se stie pentru ce segment de clienti ai Adobe se vor crea produse in Romania
Conceperea de produse locale este subliniata si de John Loiacono, vicepresedinte si director general al diviziei Creative Solutions a Adobe, divizia care cuprinde produse precum Creative Suite, Photoshop, Illustrator, InDesign si Dreamweaver.
“Suntem o organizatie cu aproximativ 7.000 de angajati si dintre acestia in jur de 2.000 de persoane lucreaza in afara SUA. Vrem sa fim mai agresivi la nivel global, vrem sa dezvoltam produse in afara SUA si pentru asta trebuie sa intelegem pietele. De aceea am inceput sa investim in manageri locali de produse. Facem asta la Beijing, in India si in Romania. De exemplu, aici am inceput cu 30 de persoane si acum sunt 120”, explica Loiacono.
Aproximativ 30 de persoane dintre cei 120 ai companiei au fost angajati in acest an, urmand ca anul viitor personalul sa creasca cu alte 50-60 de persoane. Potrivit directorului Adobe Romania, 90% dintre angajati lucreaza pe segmentul de engineering.
In acest an, Adobe Romania s-a clasat pe locul intai in topul companiilor mici s