In cadrul agentiei de publicitate McCann Erickson, parte a grupului McCann Worldwide care are 220 de angajati pe piata locala, recompensarea angajatilor se face in functie de performanta si de experienta, iar acordarea bonusurilor a ramas in pachetul de beneficii acordate angajatilor chiar si in aceasta perioada.
"Am avut cazuri in agentie in care valoarea unui bonus era echivalentul unui salariu sau chiar mai mult. Daca pentru pozitia de entry level oferim salarii asemanatoare cu cele de pe piata, care sunt situate intre 250 si 300 de euro, pentru celelalte pozitii grilele de salarizare sunt personalizate si tin cont de experienta si de performanta angajatilor", spune Beatrice Iftimi, client service director al agentiei de publicitate McCann Erickson, care este implicata in activitati de career path, motivare si recompensare a angajatilor, precum si in dezvoltarea echipelor.
Grupul McCann Worldwide Romania este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare prezente pe piata locala, cu afaceri de 86,6 mil. euro anul trecut pentru cele cinci companii: agentia de publicitate McCann Erickson, agentia de media Universal McCann, agentia de comunicare interactiva MRM Worldwide Romania, McCann PR si agentia de experiential marketing Momentum.
Printre concurentii de pe piata locala ai companiei se numara Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Publicis Romania, Leo Burnett, Lowe Worldwide Romania, Publicis, Grey Worldwide Romania. Grupul nu a renuntat la partea de recompensare a angajatilor in acest an, in ciuda faptului ca activeaza pe o piata in care o parte din jucatori au anuntat deja scaderi de pana la 50% ale afacerilor de la inceputul anului.
"Nu am planificat sa facem cresteri salariale anul acesta si am inghetat salariile din motive evidente. Suntem bine din perspectiva de business, dar suntem mai precauti."
Departamentul de client service