Directorul general al firmei Eventures, Amalia Năstase, a declarat astăzi că a reuşit să obţină "verbal" autorizaţia pentru a organiza campania "Romania, land of choice", desfăşurată de Ministerul Turismului la Paris în luna iunie, ca urmare a relaţiilor personale cu primarul Parisului. Amalia Năstase a declarat, în cadrul audierilor la Comisia parlamentară de anchetă "Udrea", că a reuşit să obţină în numai o oră autorizaţiile necesare amplasării bannerelor. " Noi îl cunoaştem foarte bine pe primarul Parisului şi nu a fost nicio problemă să obţinem repede autorizaţiile ", a afirmat Năstase, precizând că a primit autorizaţiile pe cale verbală.
Deputatul social democrat Robert Negoiţă a spus că afirmaţia poate constitui "o ştire de presă", mai ales în străinătate, deoarece sugerează nerespectarea legii de către ediul parizian.
" Haideţi să nu ne axăm pe subiecte de presă şi relaţiile mele de presă pentru că ne-ar lua o zi întreagă ", a spus soţia lui Ilie Năstase.
Ea a revenit, ulterior asupra afirmaţiilor, precizând că pentru o parte dintre bannere, cele expuse pe terenurile de tenis din faţa Primăriei Parisului, unde a fost organizat evenimentul "Roland Garos dans le ville", că autorizaţiile au fost obţinute anterior de la Primărie, iar celelalte, expuse pe Champs Elisse, nu au intrat în competenţa firmei.
Năstase: MT s-a inspirat pentru caietul de sarcini din propunerea noastră creativă
Directorul general al firmei Eventures a mai declarat că în luna mai, înainte ca Ministerul Turismului să publice caietul de sarcini pentru organizarea evenimentului de la Paris, firma sa a înaintat ministerului o "propunere creativă" însoţită de un buget estimativ, relatează NewsIn.
La momentul respectiv, Ministerul Turismului a refuzat această propunere, menţionând că nu poate atribui un