Deşi par să se înţeleagă când e vorba de accesul căruţelor pe străzile municipiului, Primăria Craiova şi Prefectura Dolj au puncte de vedere diferite cu privire la amplasarea indicatoarelor pentru căruţaşi.
Oricine intră, dinspre gară, pe strada Păltiniş din Craiova are surpriza să observe, pe un stâlp situat pe partea dreaptă a drumului, chiar la intersecţia cu strada General Cernătescu, un indicator buclucaş, de interzicere a accesului căruţelor. Ce o căuta acolo acel indicator nimeni nu ştie... Nici poliţia doljeană, care susţine că n-a avizat niciodată amplasarea lui, nici angajaţii Serviciului de Siguranţa Circulaţiei, din cadrul primăriei municipiului, al cărui şef, Mihăiţă Fetoiu, susţinea sus şi tare ieri în faţa oamenilor legii că habar n-are de semnul cu pricina.
Şi, atunci, cine să-l fi pus? Nu de alta, dar nu e nici legal, pentru că nici o căruţă n-are ce căuta acolo, la mai bine de doi kilometri de cea mai apropiată intrare în oraş. Indicatorul cu pricina nu ar respecta nici măcar ultima hotărâre de consiliu local în materie de căruţe. Prin Hotărârea nr. 319 din 25 iunie 2009, intrată în vigoare la 8 august, consiliul local stabilea - contrar Codului Rutier - un perimetru în care căruţele n-au voie să circule. Acel perimetru are însă limita nordică bulevardele Decebal şi Dacia, nicidecum strada Păltiniş.
Ar fi rămas însă posibilitatea ca angajaţii primăriei să fi uitat acel indicator de mai mulţi ani pe strada Păltiniş. Nici asta nu-i exclus, însă la ce te-ai putea aştepta de la unii care, în urmă cu câţiva ani, au pus un indicator „Oprirea interzisă“ chiar într-o... staţie de autobuz...
„Astfel de indicatoare ar trebui puse la intrarea în oraş“
Dacă reprezentanţii primăriei susţin că e permisă circulaţia căruţelor în anumite zone din municipiu, deci ar fi normal să amplaseze astfel de indicatoare la limita ac