Madonna în România. Şi brusc începe nebunia. În Radisson, camera a fost transformată într-un paradis, la fel ca şi cabinele, împodobite cu sute de trandafiri. Sursa: Gabriel Miron (Libertatea) Şi mătase albă pe tavan. Până în raiul acoperit a venit pe drumuri ocolitoare, dar care au ţinut-o la umbră de armata de jurnalişti, amintind oarecum de neplăcutul personaj din "Noapte de decemvrie" a lui Macedonski. Dar de pe urma vedetei pop România are de câştigat bani frumoşi.
Aproape 640.000 de euro va câştiga statul doar de pe urma vânzării biletelor la concertul Madonnei din această seară. Suma o reprezintă taxa pe valoarea adăugată, cuprinsă în preţul biletelor.
Organizatorii estimează că valoarea tichetelor vândute va fi de aproximativ 4 milioane de euro, în condiţiile în care, pentru publicul larg, preţul unui bilet variază între 120 şi 800 de lei.
De asemenea, cei care cumpără un bilet la concert fac şi un act caritabil. Şi asta pentru că 1% din preţul biletului merge către Crucea Roşie, după cum este scris pe tichet.
Tot în buzunarul statului intră şi cele două amenzi date de Inspectoratul Teritorial de Muncă. Reprezentanţii ITM au sancţionat organizatorii cu 8.000 de lei, respectiv 6.000 de lei pentru nereguli legate de securitatea muncii celor care se ocupau cu montarea scenei.
Hotelierii îşi umplu conturile
Dar de pe urma venirii Madonnei la Bucureşti nu câştigă numai statul. Veniturile turismului bucureştean cresc şi ele simţitor în aceste zile.
Mai ales că vedeta a făcut rezervări la patru dintre cele mai scumpe hoteluri din Bucureşti, pentru a crea diversiune în rândul jurnaliştilor şi a curioşilor.
Purtătorul de cuvânt al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), Traian Bădulescu, a declarat pentru evz.ro că orice eveniment de acest gen