Marţi seară, în jurul orei 19.30, pe ecranele televizoarelor se lăfăia avionul particular cu care a aterizat Madonna la Bucureşti. Cadrele cu diva au fost însă mai puţine decât şi-ar fi dorit fanii, fiindcă solista a fost, ca de obicei, scumpă la vedere
Posturile TV au acoperit pe larg “momentul istoric”. Pro TV a avut acoperire live pe tot traseul divei. Realitatea TV a avut la faţa locului un elicopter cu care a urmărit coloana vedetei până la hotelul la care s-a cazat.
Pe primul loc în topul audienţei au fost Ştirile Pro TV de la ora 19, difuzate în intervalul orar 18.53 - 19.55, cu un rating de 5,4 puncte şi 21,3% cotă de piaţă, pe publicul din întreg mediul urban. În acelaşi interval, Antena 1 a adunat 3,8 puncte de rating şi 15,1% cota de piaţă, Realitatea TV a obţinut 1,7 puncte de rating şi 6,9% cota de piaţă, în vreme ce Antena 3 - doar 0,6 puncte de rating şi 2,2% cota de piaţă. Pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a înregistrat 4,6 puncte de rating şi 23,5% cota de piaţă, Antena 1 - 3 puncte de rating şi 15,1 procente cota de piaţă, Realitatea TV - 1,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7,4%, iar Antena 3 - 0,3 puncte de rating şi 1,6 procente din cota de piaţă.
Jurnalele Pro şi Antena au alocat spaţii largi evenimentului şi ieri seară, înaintea concertului. Posturile de „nişă”, Realitatea TV şi Antena 3 au continuat la rândul lor transmisiunile exhaustive: reporterii au pândit-o pe Madonna la ieşirea din hotel, au urmat-o la scenă, au repetat nenumărate detalii tehnice şi i-au dedicat starului spaţii ample, de-a lungul întregii zile. “Vrem să ştim ce-a mâncat, câte ore a dormit”, a decretat din studio Cosmin Prelipceanu de la Realitatea. (D.P.)
Marţi seară, în jurul orei 19.30, pe ecranele televizoarelor se lăfăia avionul particular cu care a aterizat Madonna la Bucureş