Retailerul austriac de mobilier Kika, care a deschis prima unitate de pe piata locala in decembrie anul trecut, a avut vanzari lunare medii de 1,2 mil. euro in 2009, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. kika a avut lunar circa 60.000 de cumparatori, iar valoarea medie a unui bon de casa este de 15-30 de euro.
Acestea sunt primele date referitoare la vanzarile companiei de la intrarea pe piata locala in urma unei investitii de 31 mil. euro intr-o unitate de 27.000 de metri patrati situata in partea de vest a Capitalei.
"Nu putem compara rezultatele de la deschiderea din Romania cu cele din alte tari, pentru ca in ultimii zece ani Kika a investit in state precum Cehia, Ungaria, Croatia, Slovacia care sunt apropiate de Austria si cunosc brandurile de aici. In Romania am inceput de la zero cu promovarea", a spus Werner Grassmann, directorul general al kika Romania.
In 2007, primul an de functionare din Romania, vanzarile lunare medii ale IKEA au fost de 6,5 mil. euro.
"IKEA este unul dintre cazurile considerate icon (reper - n.red.) in retailul de mobila, pentru ca experienta de brand este atat de puternica incat bate produsul in sine. IKEA a devenit un fel de mall unde mergi sa te plimbi, mergi sa mananci sau mergi sa te distrezi", este de parere Aneta Bogdan, managing partner al Brandient.
Kika:
IKEA:
Retailerul austriac de mobilier Kika, care a deschis prima unitate de pe piata locala in decembrie anul trecut, a avut vanzari lunare medii de 1,2 mil. euro in 2009, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. kika a avut lunar circa 60.000 de cumparatori, iar valoarea medie a unui bon de casa este de 15-30 de euro.
Acestea sunt primele date referitoare la vanzarile companiei de la intrarea pe piata locala in urma unei investitii de 31 mil. euro intr-o unitate de 27.000 de