Rompetrol a deschis prima benzinărie sub noul brand Litro, pe A2. Acesta nu va înlocui brandul grupului, ci va reprezenta benzinăria de tip premium.Primele două staţii de distribuţie carburanţi purtând marca Litro au fost deschise la km 139 pe autostrada A2, pe fiecare sens de mers. Valoarea totală a investiţiei este de 7 milioane dolari, adică 3,5 milioane pentru fiecare benzinărie în parte. La finele lunii octombrie se vor mai construi două benzinării "gemene" la km 88 al acelea
Rompetrol a deschis prima benzinărie sub noul brand Litro, pe A2. Acesta nu va înlocui brandul grupului, ci va reprezenta benzinăria de tip premium.
Primele două staţii de distribuţie carburanţi purtând marca Litro au fost deschise la km 139 pe autostrada A2, pe fiecare sens de mers. Valoarea totală a investiţiei este de 7 milioane dolari, adică 3,5 milioane pentru fiecare benzinărie în parte. La finele lunii octombrie se vor mai construi două benzinării "gemene" la km 88 al aceleaşi autostrăzi.
Directorul pe retail, Titov Buzescu, susţine că noul brand nu va înlocui brandul numelui companiei, care este deja cunoscut şi care ar valora circa 100 milioane dolari la ora actuală. Doar anumite benzinării vor fi rebranduite, în principal acolo unde este un spaţiu mai mare. De asemenea, nu toate benzinăriile noi, ce vor fi deschise în viitor, vor purta marca Litro. Se intenţionează ca doar 7-8% din benzinării să poarte această marcă.
Benzinăria Litro este una de tip premium, realizată astfel încât să corespundă cu exigenţele clienţilor Europa de Vest. Astfel, se găsesc toate servicile din lanţul Rompetrol (Fill and Go, restaurant, spălătorie auto), dar şi servicii noi, precum internet wireless cu acces nelimitat, echipamente de reducere a consumului de energie, a emisiilor de noxe şi a vaporilor de benzină.
Conceptul a fost realizat de