Unele publicaţii au făcut anul acesta compromisuri pentru a obţine publicitate.Pentru a atrage reclamă, presa de peste ocean a făcut schimbări la nivel editorial şi chiar a acceptat să plaseze reclamă pe prima pagină. În prima jumătate a acestui an, majoritatea revistelor „au trecut la slăbit“ din cauza lipsei de reclamă. Numărul paginilor de publicitate în cele 243 de reviste monitorizate de Biroul Publisherilor a scăzut cu 28% în prima jumătate a acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Săptămâna trecută, un analist american menţiona că revistele din Statele Unite vor suferi un declin al reclamelor de aproximativ 6,6% până în anul 2013.
Lucrurile nu stau atât de rău pentru unele publicaţii. Potrivit Biroului Publisherilor, 12 reviste au avut în această perioadă o creştere a numărului paginilor de reclamă. Deşi nu sunt nume mari, publicaţiile au avut diferite strategii de îmbunătăţire a conţinutului şi de promovare.
„Familiy Circle“ a avut cu 60 de pagini de reclamă în plus în ediţiile publicate în prima parte a acestui an. Revista „Fitness“ a avut şi ea o creştere cu 18,4% a publicităţii.
Strategia companiei a fost aceea de a adăuga rubrici cu reţete culinare şi mai mult conţinut despre tehnici de înfrumuseţare pentru a atrage clienţi publicitari din acest domeniu. „Scholastic Parent & Child“ a acceptat să plaseze publicitate chiar şi pe prima pagină a revistei.
Astfel, publicaţia se află printre puţinele care şi-a vândut spaţiul în întregime până la sfârşitul anului. În plus, compania a încercat să-şi covingă clienţii, prin intermediul cercetărilor, că reclamele publicate în „Scholastic Parent & Child“ vând mai bine decât cele plasate în revistele concurente.
Revista „OK!“ a stat de asemenea bine la capitolul publicitate, având o creştere de 17% a reclamelor în