Cheltuieli mai mari pentru promovare, vanzari in crestere de la luna la luna si o schimbare de strategie, asa arata primele luni de mandat ale lui Werner Grassmann la kika Romania.
Grassmann, directorul general al kika Romania, cel mai nou retailer de pe piata locala de mobilier, spune ca a in ultimele luni a schimbat strategia de promovare, concentrandu-se pe zona de vest a Capitalei, ceea ce a determinat o crestere de 5-10% a vanzarilor comparativ cu perioada ianuarie-martie.
„Am cheltuit mai multi bani pentru advertising, insa am schimbat si modul in care facem acest lucru. Inainte distribuiam pliantele in toate zonele din Bucuresti. Insa era greu pentru un client sa vina in Militari din partea cealalta a Bucurestiului. Facea o ora, o ora si ceva. In ultimele doua luni am vazut ca majoritatea clientilor sunt din zona noastra. Focusul este pe acesti clienti acum", a spus Grassmann intr-un interviu acordat ZF. El nu a dorit sa precizeze nivelul vanzarilor inregistrat in aceasta perioada de companie si nici suma cheltuita pentru promovare.
Grassmann, 54 de ani, care a preluat in martie anul acesta conducerea companiei, spune ca o influenta pozitiva asupra vanzarilor a avut-o si publicitatea pe care si-au facut-o alte companii localizate in acea zona si care au marit traficul in vestul Capitalei.
Potrivit lui, rezultatele de la intrarea pe piata locala sunt in linie cu estimarile initiale si exista premisele ca pana la sfarsitul anului sa se mentina ritmul de crestere de pana la 10% de la o luna la alta.
„Cele mai bune luni sunt cele din toamna si iarna. Suntem multumiti de cifrele din iunie, iulie si august."
Suntem noi pe piata. Nu putem face comparatii
Potrivit datelor existente pe site-ul Ministerului de Finante, Kika Mobilier a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 1,6 mil. euro. Magazinul a fost deschis in decembrie an