Oficial, nu este încheiat niciun contract, din lipsă acută de fonduri. Neoficial, liderii PNL se bazează pe o contribuţie generoasă a lui Dinu Patriciu
Campania prezidenţială a lui Crin Antonescu există, deşi nu se vede. Deocamdată, lucrurile merg la ralanti pentru că preşedintele PNL abia s-a întors din vacanţă. Ieri, la partid s-a dat adunarea. Reunirea Grupului Politic Consultativ al PNL, un fel de sfat al înţelepţilor, care îi reuneşte pe liderii politici liberali importanţi. Deşi şedinţa n-a fost tocmai una de succes – cei mai mulţi dintre membrii grupului nu se întorseseră încă din vacanţă -, Crin Antonescu s-a arătat optimist. „Ştiu ce am de făcut, ştiu ce trebuie să spun şi cred în şansa mea”, le-a transmis el celor prezenţi. Surse din PNL ne-au declarat că Antonescu mizează pe intrarea în competiţia prezidenţială a primarului general Sorin Oprescu, liderul liberal fiind convins că acesta va fura din procentele lui Mircea Geoană şi îi va permite, astfel, să intre în turul al doilea, alături de Traian Băsescu.
Cinci consultanţi per candidat
Dacă Antonescu ştie clar ce are de făcut, nu acelaşi lucru se poate spune despre stafful său. Şi asta pentru că nu există un concept politic pe baza căruia se va desfăşura campania electorală.
Teoretic, consultanţa politică pentru Antonescu este asigurată de Partner Communication, firma de consultanţă condusă de Petru Berteanu, fost consilier prezidenţial în mandatul lui Emil Constantinescu.
Mai sunt însă cel puţin alţi patru consultanţi care livrează analize şi sondaje candidatului PNL: pesedistul Alin Teodorescu, Marius Pieleanu, Bogdan Teodorescu (şi ei în relaţii bune, chiar contractuale, cu prezidenţiabilul pesedist Mircea Geoană) şi americanul Sam Patten, care a lucrat pentru campania lui George W. Bush şi pentru revoluţia portocalie a lui Viktor Iuşcenko în Ucraina.
Pe lângă a