Site-ul YouTube al Google, care permite incarcarea si vizualizarea de continut video online, va da posbilitatea utilizatorilor sa obtina o parte din veniturile din publicitatea de pe site atunci cand clipurile postate de acestia devin "virale" si atrag un numar mare de vizitatori, informeaza Bloomberg. Anuntul se adreseaza utilizatorilor care posteaza un clip care devine viral, chiar daca respectivii utilizatori nu produc in mod constant continut pe YouTube.
YouTube ofera deja o parte din veniturile castigate utilizatorilor care produc in mod constant continut pe site si care fac in acelasi timp parte dintr-un program de parteneriat de publicitate al companiei.
Publicitatea este vanduta de YouTube doar prin intermediul unor clipuri care fac parte din acest program de parteneriat de publicitate, iar extinderea programului la clipurile care devin virale, va permite cresterea numarului utilizatorilor care obtin bani din veniturile publicitatii afisate pe site de la mii la "zeci de mii", potrivit lui Tom Pickett, director operational si de vanzari online in cadrul YouTube.
Utilizatorii vor primi un mesaj atunci cand clipurile lor se califica, insa Tom Pickett nu a precizat cate vizionari ar trebui sa atraga un clip inainte de a fi invitat sa intre in program.
Printre clipurile vizate de anuntul YouTube se numara: “Battle at Kruger,” clip care prezinta o confruntare pe viata si pe moarte intre bivoli si lei, care a strans peste 45 de milioane de vizionari, sau un alt hit devenit viral numit “Otters Holding Hands", care a strans aproape 13 milioane de vizionari. Site-ul YouTube al Google, care permite incarcarea si vizualizarea de continut video online, va da posbilitatea utilizatorilor sa obtina o parte din veniturile din publicitatea de pe site atunci cand clipurile postate de acestia devin "virale" si atrag un numar mare de v