Companiei Nivea Visage i s-a interzis sa mai foloseasca unul dintre afisele cu care isi facea reclama, pe motiv ca limbajul folosit era ambiguu, iar potentialii consumatori ar fi putut intelege ca efectele cremei sunt altele decat in realitate.
Concret, din cauza limbajului inexact, potentialii clienti ar fi putut trage concluzia ca efectul cremei, care este unul temporar, ar fi de lunga durata, chiar permanent, ceea ce ar fi un neadevar, dupa cum relateaza Daily Mail.
Produsul care a starnit controverse este Nivea DNAge Cell Renewal Day Cream. Prin aceeasi situatie au mai trecut si alte companii cu renume, precum RoC, Olay si Estee Lauder, acestea fiind, la randul lor, sanctionate.
Compania a admis ca ar putea fi vorba despre o eroare, provenita din traducerea din franceza in engleza, promitand ca va scoate acesta reclama din uz.
In plus, a promis ca va adauga o nota in prospectul produsului sau pe ambalaj, in care va mentiona ca efectul produsului este doar unul temporar.
Companiei Nivea Visage i s-a interzis sa mai foloseasca unul dintre afisele cu care isi facea reclama, pe motiv ca limbajul folosit era ambiguu, iar potentialii consumatori ar fi putut intelege ca efectele cremei sunt altele decat in realitate.
Concret, din cauza limbajului inexact, potentialii clienti ar fi putut trage concluzia ca efectul cremei, care este unul temporar, ar fi de lunga durata, chiar permanent, ceea ce ar fi un neadevar, dupa cum relateaza Daily Mail.
Produsul care a starnit controverse este Nivea DNAge Cell Renewal Day Cream. Prin aceeasi situatie au mai trecut si alte companii cu renume, precum RoC, Olay si Estee Lauder, acestea fiind, la randul lor, sanctionate.
Compania a admis ca ar putea fi vorba despre o eroare, provenita din traducerea din franceza in engleza, promitand c