Românii chletuie aproximativ 8% din bugetul familiei pentru servicii de telefonie-Internet-televiziune. Suma, de aproximativ 70-80 lei, este mult mai mică decât cea cheltuită în statele din vestul Europei, unde aceasta se încadrează într-un interval cuprins între 60-80 Euro (peste 250 lei), potrivit unui studiu realizat de către Digital Cable Systems. Cu toate acestea, piaţa are un mare poteţial de creştere. ”România rămâne în continuare o piaţă guvernată de preţ, p
Românii chletuie aproximativ 8% din bugetul familiei pentru servicii de telefonie-Internet-televiziune. Suma, de aproximativ 70-80 lei, este mult mai mică decât cea cheltuită în statele din vestul Europei, unde aceasta se încadrează într-un interval cuprins între 60-80 Euro (peste 250 lei), potrivit unui studiu realizat de către Digital Cable Systems.
Cu toate acestea, piaţa are un mare poteţial de creştere.
”România rămâne în continuare o piaţă guvernată de preţ, pentru toate categoriile de servicii şi produse de telecomunicaţii. Cu toate acestea, în ultimul an, putem observa o creştere a aşteptărilor clienţilor privind calitatea serviciilor şi caracteristicilor acestora. Deşi cu un grad de penetrare de peste 100%, în cazul unor anumite tipuri de servicii (cum este spre exemplu telefonia mobilă), piaţa din România mai are încă un potenţial de creştere crescut pe servicii de telefonie-Internet-televiziune”, a declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.
Internetul va creşte cu 10% anual
Conform datelor DGS, la ora actuală cel puţin 60% dintre gospodăriile din România au televiziune prin cablu sau satelit, 25% folosesc servicii de Internet, iar procentul celor care dispun de un post de telefonie fixă se îndreaptă tot către 25%.
Dintre aceste tipuri de servicii, Internetul are chiar şi în contextul actual cel mai mare potenţial de creştere, cu rate de peste 10%