Opt mărci româneşti de succes s-au prezentat în faţa diplomaţilor străini acreditaţi la Bucureşti pentru a-i convinge de calitatea mărfurilor autohtone. Asociaţia Patenerilor Diplomaţilor Români (APDR) a organizat a doua ediţie a evenimentului "Din România în lume", cu speranţa că mărcile noastre vor avea succes şi peste hotare.
Luminţa Fătu, preşedinta APDR, a spus în discursul care a dat startul manifestării că "elementul suplimentar este obţinerea unei anumite victorii în faţa crizei economice care a zguduit toate companiile naţionale şi a îngreunat munca de organizare şi promovare a acestor valori". Numindu-le "firme învingătoare", Luminiţa Fătu i-a invitat pe reprezentanţii corpului diplomatic prezenţi la eveniment să viziteze standurile din holul Palatului Parlamentului. Tarom, Paralela 45, Vincon Vrancea, Rianldo-Bijuterii, Elmiplant, Pielărie Clujana, Braiconf şi Magiunul Natural de Topoloveni i-au încântat rând pe rând pe cei prezenţi. Erzsebet Bajtai, preşedinta Asociaţiei Internaţionale a Femeilor şi soţia ambasadorului Ungariei la Bucureşti, a mărturist că foloseşte cosmetice româneşti, ceea ce este un prim semn că astfel de iniţiative sunt de bun augur. Mai mult, standul unde se putea degusta Magiun Natural de Topoloveni a fost un adevărat loc de pelerinaj, pentru că străinilor nu le venea să creadă că există astfel de produse care nu conţin zahăr.
APRECIERI UNANIME
Şefa Camerei Deputaţilor, Roberta Anastase, prezentă la eveniment, s-a arătat încântată de iniţiativă, a vizitat toate standurile firmelor expozante, precizând că foloseşte produsele româneşti. "Folosesc produse româneşti: şi cosmetice şi pentru păr şi pantofii de la Clujana. Toată copilăria mea mama căuta numai produse Clujana. Bunica mea e din Ocna Mureş şi mergeam special la Cluj ca să căutăm pantofi de la Clujana", a spus Anstase. De asemenea, a gustat şi magiun de