Fanii români ai Madonnei, cărora li s-au alăturat mulţi alţii din ţările vecine, s-au adunat, aseară, în Parcul Izvor, pentru primul show al vedetei americane la Bucureşti. Sursa: AP PhotoSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin Prisecaru
1 /.
Puhoi de lume a venit aseară să o întâmpine pe Madonna la Bucureşti. Mai mulţi decât la Depeche Mode, mai mulţi decât la George Michael, mai mulţi decât la Rolling Stones. De fapt, cei mai mulţi spuneau că n-au văzut atâta lume laolaltă niciodată, iar organizatorii îşi şopteau că în parcul Izvor s-ar fi înghesuit peste 60.000 de persoane. Şi asta încă de la mijlocul setului de încălzire al DJ-ului Paul Oakenfold, invitatul Madonnei în deschiderea concertului.
Madonna, încă în România
După concertul de aseară, diva nu a părăsit ţara, ci s-a retras la hotel. În această după-amiază ea s-a relaxat la piscină, unde a fost surprinsă de paparazzi cu un prosop în cap.
Religia creează şi superstaruri
La prima întâlnire cu România, femeia hulită de aproape toate bisericile lumii s-a dovedit doar un artist cu har, energie şi pretenţii, în timp ce show-ul blestemat de toţi, de la catolicii germani, până la moderaţii cehi sau, pe măsură ce turneul avansa spre est, bulgari şi chiar romano-catolicii din Bucureşti, a părut doar un demers (poate prea) comercial al unei artiste care testează, de aproape 30 de ani, limitele uneia dintre cele mai sofisticate pieţe. A fost ca şi cum ai vedea încă o dată „Codul lui Da Vinci”, o poveste căreia instanţe anume îi adaugă semnificaţii, sporindu-i misterele, şi care aproape că devine banală când îşi dezvăluie premeditările pragmatice.
„Sweet Machine”. „Maşinărie de marketing”, „produs al laboratoarelor de imagine”,