Retailerul francez Carrefour a anuntat, joi, inregistrarea unor pierderi cu 58,1 milioane de euro mai mari decat cele prevazute de companie si de analistii economici, in prima jumatate a acestui an, semn ca strategia de reducere a preturilor nu a dat rezultate.
Expertii financiari se asteptau la pierderi de numai 36,5 milioane de euro pentru Carrefour, dupa ce anul trecut compania a inregistrat un profit de 746,5 milioane de euro, potrivit The Wall Street Journal.
De asemenea, Carrefour a raportat si o scadere de 28% a profitului operational din primul semestru, pana la 1,01 miliarde de euro, comparat cu 1,4 miliarde, anul trecut.
Compania a declarat totusi ca tinteste atingerea unui profit operational de 2,7-2,8 miliarde de euro, pana la sfarsitul acestui an.
Afacerile Carrefour au avut cel mai mult de suferit in Franta, cea mai importanta piata a companiei, unde consumul a scazut extrem de mult, in acelasi timp cu popularitatea hypermarketurilor.
Sub conducerea noului CEO Lars Olofsson, care a preluat conducerea companiei la inceputul acestui an, Carrefour spera sa-si creasca vanzarile dezvoltandu-si marcile proprii si marind activitatea promotionala si programele de loialitate.
Retailerul francez Carrefour a anuntat, joi, inregistrarea unor pierderi cu 58,1 milioane de euro mai mari decat cele prevazute de companie si de analistii economici, in prima jumatate a acestui an, semn ca strategia de reducere a preturilor nu a dat rezultate.
Expertii financiari se asteptau la pierderi de numai 36,5 milioane de euro pentru Carrefour, dupa ce anul trecut compania a inregistrat un profit de 746,5 milioane de euro, potrivit The Wall Street Journal.
De asemenea, Carrefour a raportat si o scadere de 28% a profitului operational din primul semestru, pana la 1,01 miliarde de eur