PNL mizează pe diferenţele dintre Antonescu şi ceilalţi prezidenţiabili şi vrea să adune bani de campanie pe principiul „câte puţin de la mulţi”. Sursa: Mediafax
Strategia care a adus un american de culoare la Casa Albă e considerată de liberali cea mai potrivită pentru a-l instala, din toamnă, Crin Antonescu la Palatul Cotroceni.
Sloganul şi, practic, mesajul campaniei prezidenţiale a candidatului PNL va fi „Sunt altfel!”. De asemenea, liberalii vor să strângă banii pentru campania prezidenţială tot pe model Obama: câte puţin de la mulţi.
Fără paranghelii de campanie
„Sunt altfel”, sloganul pe care strategii PNL l-au gândit, nu este, încă, oficial, dar discursul ţinut, ieri, în deschiderea Delegaţiei Permanente de la Mamaia, de Crin Antonescu a fost construit în logica evidenţierii diferenţelor dintre el şi ceilalţi candidaţi pentru Cotroceni.
„Eu vreau să fiu un altfel de preşedinte şi pentru asta voi fi un altfel de candidat, pentru că am pretenţia că sunt un altfel de politician decât cei care, de 20 de ani, culminând cu familia Băsescu, Geoană, Boc, Udrea şi aşa mai departe, au guvernat România”, a afirmat Antonescu.
El a susţinut că nu şi-a schimbat princiipiile, nu a patronat niciodată un act de corupţie şi nu a urmărit să se căpătuiască din politică. Antonescu a promis că, în campanie, nu va cumpăra voturi, „nici la propriu, nici la figurat”, nu va „parazita” evenimentele finanţate din bani publici şi va participa doar la manifestările electorale explici te, organizate de PNL.
El a promis, de asemenea, că nu va fi prezent la hramuri decât fără ştiinţa presei.
Distanţare faţă de Oprescu
Antonescu a susţinut că nu îi pasă de ceea ce vor face adversarii săi în competiţia pentru Cotroceni: “Nu ştiu dacă, de plildă, Sorin Oprescu va candida sau nu,