Pe criză, românii au mai multă grijă de cum arată. Dovadă stau datele dintr-un studiu Nielsen, care demonstrează că vânzările de cosmetice pentru îngrijire din supermarketuri şi hipermarketuri au urcat, pe primele şase luni, cu 3%, ajungând la 12,5 milioane euro, comparativ cu acelaşi interval din anul trecut. Cel mai mult au crescut vânzările la produsele pentru faţă, în timp ce cele pentru corp au scăzut. Analiza cuprinde informaţii privind vânzările din supermarketuri şi hipermarketuri, pentru cinci categorii de produse, respectiv cosmetice pentru îngrijirea tenului şi a ochilor, pentru îngrijirea mâinilor, pentru curăţarea feţei, produse pentru corp şi măşti pentru faţă, potrivit companiei de cercetări de piaţă, arată Mediafax. Cele mai bine vândute produse au fost cele de îngrijire a tenului şi ochilor, care au generat 40% din totalul încasărilor. (L.V.)
Pe criză, românii au mai multă grijă de cum arată. Dovadă stau datele dintr-un studiu Nielsen, care demonstrează că vânzările de cosmetice pentru îngrijire din supermarketuri şi hipermarketuri au urcat, pe primele şase luni, cu 3%, ajungând la 12,5 milioane euro, comparativ cu acelaşi interval din anul trecut. Cel mai mult au crescut vânzările la produsele pentru faţă, în timp ce cele pentru corp au scăzut. Analiza cuprinde informaţii privind vânzările din supermarketuri şi hipermarketuri, pentru cinci categorii de produse, respectiv cosmetice pentru îngrijirea tenului şi a ochilor, pentru îngrijirea mâinilor, pentru curăţarea feţei, produse pentru corp şi măşti pentru faţă, potrivit companiei de cercetări de piaţă, arată Mediafax. Cele mai bine vândute produse au fost cele de îngrijire a tenului şi ochilor, care au generat 40% din totalul încasărilor. (L.V.)