Universitatea Dimitrie Cantemir pregăteşte persoane care să reformeze sistemul de învăţământ. Pentru 2.280 lei anual, directorii sau funcţionarii din primărie pot învăţa managementul proiectelor sau situaţiilor critice. Universitatea Dimitrie Cantemir Târgu Mureş organizează în perioada 7 - 30 septembrie înscrieri pentru programul de masterat Asigurarea Calităţii Învăţământului, singurul masterat din ţară acreditat în acest domeniu conform OMECT nr. 4644 din 30 iunie 2008. Durata studiilor este de 2 ani. Beneficiari ai studiilor pot fi directori de şcoli, inspectori şcolari, cadre didactice din învăţământul preuniversitar şi universitar, consilieri sau psihologi şcolari, angajaţi în învăţământul special – psihopedagogi, logopezi, profesori de sprijin, dar şi funcţionari din administraţia locală responsabili cu probleme de educaţie sau formatori în sistemul de educaţie a adulţilor.
Misiunea masteratului este de a contribui la creşterea performanţei învăţământului prin formarea unui persoanl didactic de înaltă calitate, capabil să exercite, în condiţii optime, funcţiile şi atribuţiile descrise de fiecare nivel ierarhic al şcolii. Printre disciplinele studiate se numără managementul calităţii, proiectarea şi dezvoltarea resurselor umane în învăţământ, metodologia cercetării pedagogice, strategii eduaţionale de gestionare a situaţiilor critice, managementul proiectelor educaţionale, implementarea sistemelor de e-learning, practică de specialitate.
“Masteratul contribuie la dezvoltarea şi cultivarea competenţelor psihopedagogice şi manageriale impuse de noile standarde ale formării profesionale continue. Aşteptăm cam 60 de candidaţi. Fiind o universitatate privată studiile sunt doar cu taxă”, a declarat conf. univ. dr. Elenea Adiana Tomuleţiu. Taxa anuală de şcolarizare este de 2.280 lei, divizată în 6 rate a câte 380 lei fiecare. Contravaloare