Lowe prin divizia specializată în comunicare medicală, Medic One, semnează una dintre cele mai îndrăzneţe campanii implementate pentru un produs farmaceutic în România.
În plin sezon al alergiilor, campania îşi propune educarea publicului român cu privire la simptomatologia lor, precum şi la soluţiile existente pentru ameliorarea acestora: "Alergia este peste tot şi, deşi atât de deranjantă, este în mod paradoxal foarte bine «tolerată» de români.
Rar se întâmplă ca cineva afectat de o alergie să ia efectiv măsuri pentru combaterea ei. Majoritatea pacienţilor preferă să înveţe să convieţuiască cu problema, ignorând faptul că anumite reacţii de acest fel pot avea efecte dramatice. E nevoie de educaţie în acest sens şi am decis că cea mai bună metodă de a atrage atenţia este să venim în întâmpinarea lor surprinzându-i acolo unde se aşteaptă mai puţin!", spune Corina Şofariu, Account Director.
Promoterii "imuabili" vor fi gâdilaţi de trecători şi vor strănuta, se vor scărpina sau amuza, profitând de atenţia primită pentru a trage un semnal de alarmă şi pentru a împărţi materiale educaţionale despre alergii şi soluţiile existente pentru prevenirea şi ameliorarea acestora.
"Este o campanie-spectacol, o activare 10 D dacă doriţi, în care românii sunt invitaţi să privească, să gândească, să se implice. Statuile vii sunt peste tot în lume înconjurate de zeci de curioşi care privesc şi fac poze. Aşa ne-a venit ideea să le folosim ca pretext pentru a livra publicului român un beneficiu educaţional, iar oraşelor un beneficiu de imagine. Este o viziune asumată de Lowe: dacă lumea poate deveni mai frumoasă prin advertising, atunci să o facem!", adaugă Sorina Pentilescu - Copywriter Lowe & Partners.
Lowe prin divizia specializată în comunicare medicală, Medic One, semnează una dintre cele mai îndrăzneţe campanii implementate pentru un produs farmaceut