Cotidianul indian Dainik Jagran (Adevarul), publicat in limba hindi, s-a devenit cel mai bine vandut ziar din lume, fiind tiparit in peste 17 milioane de exemplare ce ajung sa fie citite de circa 54,5 milioane de persoane, in fiecare zi.
Ascensiunea publicatiei vine pe fondul dezvoltarii accelerate a ziarelor in limba hindi, in conditiile in care patru din primele cinci ziare ale tarii sunt tiparite in aceasta limba, vorbita de 41% din cei 1,2 miliarde de locuitori ai Indiei, scrie Financial Times.
"In ultimii trei ani ani am inregistrat o crestere a nivelului de alfabetizare in statele Uttar Pradesh si Bihar, cele mai sarace dar si cele mai populate zone ale Indiei, ce reprezinta pentru noi piete cheie", a declarat Sanjay Gupta, editor si CEO al cotidianului indian Dainik Jagran, al carui nume se traduce "Adevarul".
Atat publicatiile indiene in limba hindi cat si cele in limba engleza s-au bucurat in ultimii ani de o dezvoltare fara precedent, pe masura ce uriasa populatie a Indiei a devenit interesata de politica, iar milioanele de oameni din zonele sarace ale tarii invata treptat sa citeasca.
Astfel, in ciuda crizei economice, cotidianul Dainik Jagran a inregistrat o crestere de 15% a veniturilor din publicitate, in ultimul trimestru, in timp ce pretul actiunilor companiei proprietare Jagran Prakashan a crescut cu 54% de la inceputul acestui an, la bursa din Bombay.
Cotidianul indian Dainik Jagran (Adevarul), publicat in limba hindi, s-a devenit cel mai bine vandut ziar din lume, fiind tiparit in peste 17 milioane de exemplare ce ajung sa fie citite de circa 54,5 milioane de persoane, in fiecare zi.
Ascensiunea publicatiei vine pe fondul dezvoltarii accelerate a ziarelor in limba hindi, in conditiile in care patru din primele cinci ziare ale tarii sunt tiparite in aceasta lim