Înscrierile la Internetics 2009 încep astăzi, 1 septembrie, şi se vor putea face online, pe site-ul www.internetics.ro, până la data de 1 octombrie. Festivalul se adresează agenţiilor full service, de branding şi interactive, diviziilor de online şi shopurilor de design online. Participanţii îşi pot înscrie lucrările în cele trei categorii de concurs: Site-uri, mocrosite-uri şi bloguri de promovare, Best use of şi Campanii interactive. Sunt eligibile lucrările realizat
Înscrierile la Internetics 2009 încep astăzi, 1 septembrie, şi se vor putea face online, pe site-ul www.internetics.ro, până la data de 1 octombrie.
Festivalul se adresează agenţiilor full service, de branding şi interactive, diviziilor de online şi shopurilor de design online.
Participanţii îşi pot înscrie lucrările în cele trei categorii de concurs: Site-uri, mocrosite-uri şi bloguri de promovare, Best use of şi Campanii interactive. Sunt eligibile lucrările realizate până la data de 1 septembrie, încheiate sau aflate în curs de desfăşurare.
Taxa de înscriere în competiţie este de 200 RON + TVA - pentru categoriile de Campanii interactive şi Site-uri, micro-site-uri şi bloguri de promovare, 100 RON + TVA - pentru categoria de Best Use of. Membrii Asociaţiei IAB România vor beneficia de o reducere de 20%.
Aflat la cea de-a noua ediţie, Internetics s-a repoziţionat ca un festival de branding, marketing şi advertising online, care premiază creativitatea online şi setează standarde alături de un juriu competent, format din specialişti ai marcomului românesc.
Juriul Internetics 2009 este format din: Alin Zăinescu (StatusPimp), Beatrice Daniş (BrandTailors), Bogdan Brânzaş (Brânzaş), Costin Radu (IQads şi SMARK), Cristian Manafu (Prodigy° şi Evensys), Cristina Micu (ING), Daniel Gavrilă (Glue şi Patres), Daniel Ionescu (P&G ), Eduard Croitoru (Dacia), Eugen Erhan, (Bran