Eventuala înfiinţare a Companiei Aeroportuare Banat, prin fuziunea dintre aeroporturile din Timişoara şi Arad, este pentru Ministerul Transporturilor o problemă legată de dezvoltarea regiunii şi are o componentă economică, nicidecum o conotaţie politică, potrivit unui comunicat al instituţiei.
"Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii nu doreşte să impună nicio soluţie nimănui, ci doreşte să găsească varianta optimă pentru situaţia prezentă şi dezvoltarea viitoare. Această problemă este una legată strict de transportul aerian şi nu trebuie transformată în armă de luptă electorală sau pentru a reaprinde vechi rivalităţi locale. Ministerul Transporturilor şi Infrastucturii va analiza în continuare, cu toată seriozitatea, această situaţie şi va purta un dialog cât se poate de corect şi sincer cu acele autorităţi locale care doresc şi ele acelaşi lucru", se mai spune în comunicatul Ministerului Transporturilor.
Preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Constantin Ostaficiuc, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă, că fuziunea dintre cele două aeroporturi nu va mai avea loc.
Întrebat cine l-a informat despre anularea acestei fuziuni, el a răspuns: "Ajunge că spun eu asta".
Conform sursei citate, joi, Consiliul Local Arad va respinge proiectul de hotărâre prin care ar fi trebuit să îşi dea acordul de principiu privind fuziunea aeroporturilor din Timişoara şi Arad pentru a forma Compania Aeroporturile Banat.
Preşedintele CJ Timiş a adăugat că a avut discuţii cu ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, despre acest subiect, prilej cu care a fost informat că la următoarea rectificare de buget aeroportul timişorean va primi suma de nouă milioane de lei pentru refacerea pistei.
Consiliul Local Timişoara a respins, luni, într-o şedinţă extraordinară, fuziunea cu aeroportul din Arad, dar şi-a exprimat dorinţa de a deveni acţionar la