Programul guvernului francez de susţinere a industriei auto prin oferirea de prime la casarea unui autovehicul vechi pentru cumpărarea unui nou ar putea fi prelungit după luna decembrie, data limită prevăzută iniţial, a declarat ministrul Bugetului, Eric Woerth. "Încă mai discutăm această posibilitate şi sunt şanse mari ca programul să fie prelungit. Primele s-au bucurat de un succes uriaş", a afirmat Woerth. Autorităţile din Franţa, una dintre principalele pieţe ale Dacia,
Programul guvernului francez de susţinere a industriei auto prin oferirea de prime la casarea unui autovehicul vechi pentru cumpărarea unui nou ar putea fi prelungit după luna decembrie, data limită prevăzută iniţial, a declarat ministrul Bugetului, Eric Woerth.
"Încă mai discutăm această posibilitate şi sunt şanse mari ca programul să fie prelungit. Primele s-au bucurat de un succes uriaş", a afirmat Woerth.
Autorităţile din Franţa, una dintre principalele pieţe ale Dacia, au oferit producătorilor de automobile un sprijin important prin implementarea programului de înnoire a parcului auto. Guvernul încearcă să evite închiderea bruscă a schemei, preferând o finalizare treptată, pentru a preveni apariţia unei noi crize în industria auto.
Ministrul responsabil cu implementarea măsurilor guvernamentale de stimulare economică a declarat săptămâna trecută că programul "Rabla" a susţinut vânzarea a 330.000 de vehicule.
Directorul executiv al Renault, Carlos Ghosn, a afirmat în luna iulie că încetarea acordării primelor de casare ar face ca 2010 să fie, pentru producătorii de autovehicule, un an la fel de dificil ca şi 2009.
Vânzările din Franţa ale modelelor Sandero şi Logan, produse de Dacia, au urcat cu 58% în luna iulie, în timp ce piaţa auto franceză a crescut cu 3,1%. Dacia a devenit astfel a opta marcă de pe această piaţă după vânzări, depăşind constructori pre