De ieri, Autoritatea Nationala a Protectiei Consumatorului (ANPC) Mures a început campania de informare si consiliere a directorilor care raspund de supermarketurile din Târgu-Mures. “Am chemat pentru consiliere 12 agenti economici, dar din pacate doar cinci au raspuns invitatiei mele, Real, Interex, Profi, Kaufland si Selgros. Acestora le-am prezentat reclamatiile primite de la consumatori si ne-am înteles ce putem face ca problemele sa fie remediate. Le-am dat la dispozitie doua saptamâni, timp în care problemele trebuie sa fie rezolvate”, a declarat directorul ANPC Mures Alexandru Presecan.
Acesta a explicat ca pe parcurs a trei luni s-au primit mai multe plângeri ale consumatorilor nemultumiti de faptul ca pe raft produsul are un pret, iar la casa altul. De asemenea, consumatorii sunt nemultumiti de produsele expirate si de politica de securitate a magazinelor care înfoliaza bagajele la intrare. “As dori un supermarket ca în Paris sau Viena pentru ca nu ne-ar strica un standard ridicat la aceste servicii. Noi dorim sa îndreptam lucrurile prin întelegere pe cale amiabila, de la om la om si ei sa îndrepte aceste neajunsuri, astfel încât când vom merge în supermarket sa nu ne mai uitam daca produsul a expirat sau nu, sa avem mai multa încredere”, a încheiat Alexandru Presecan.
Alte abateri au fost descoperite, din nou, la o casa de schimb valutar, unde pe un panou care afisa schimbul valutar acesta era inscris eronat si altul cu un schimb de monede in urma caruia un preot a pierdut o suma mare de bani.
De ieri, Autoritatea Nationala a Protectiei Consumatorului (ANPC) Mures a început campania de informare si consiliere a directorilor care raspund de supermarketurile din Târgu-Mures. “Am chemat pentru consiliere 12 agenti economici, dar din pacate doar cinci au raspuns invitatiei mele, Real, Interex, Profi, Kaufland si Selgros. Acestora le-am preze