O echipa de aproximativ zece oameni, din care cel putin patru sunt romani, coordoneaza, din Irlanda, afacerile Google din Romania pe segmentul publicitatii online, conform datelor publicate de angajatii companiei pe un blog in limba romana, lansat recent si dedicat clientilor sistemului de advertising contextual Adwords. Ei coordoneaza un business care ajunge anual la cateva milioane de dolari, conform estimarilor realizate de mai multi jucatori de pe piata locala de publicitate online. Piata locala de publicitate online a atins anul trecut valoarea de 19 mil. euro, fata de 12 mil. euro cu un an in urma, conform datelor IAB si PricewaterhouseCoopers - valoare care nu include afacerile Google.
Datele publicate pe blogul oficial Google Adwords Romania, disponibil la adresa web http://adwords-romania.blogspot.com/, dezvaluie astfel, in premiera, numele altor angajati romani ai Google din Irlanda, pe langa cel al Ameliei Cretu, online strategist al Google pentru Romania.
Portret robot de roman angajat la Google: tanar, cu experienta in publicitate sau multinationale
Astfel, conform datelor de pe blogul oficial al Google si a informatiilor disponibile in reteaua de socializare LinkedIn, alti trei romani lucreaza la echipa dedicata Romaniei in Irlanda.
Hermina Condei, account manager la Google din 2008, a lucrat anterior, timp de trei ani, ca reprezentant de vanzari pe segmentul business pentru Orange Romania si a absolvit stiintele politice la Universitatea Bucuresti.
Madalina Ana, account associate al Google de aproape doi ani, a lucrat anterior, timp de aproape patru ani, pentru HP si TechTeam Global si a absolvit o facultate a Universitatii din Bucuresti.
Un alt roman care lucreaza pentru Google in Irlanda este Iulia Mihailescu, care lucreaza pentru Google de un an, dupa ce anterior a avut joburi in industria internet si de publ