Sondaj l Cei mai afectaţi sunt americanii
Criza mondială îi face pe oameni să iasă mai rar în oraş pentru a lua masa, să petreacă mai mult timp acasă şi să îşi prepare singuri cele trei mese zilnice, informează Reuters. Potrivit unui sondaj internaţional, comandat de GfK Roper, 84% dintre consumatorii de pe plan mondial au decis să îşi reducă cheltuielile, cei mai afectaţi fiind americanii.
La nivel mondial, consumatorii renunţă în principal la mesele la restaurant, la activităţile distractive din afara locuinţei, la cumpărarea de haine noi şi la vacanţe. Recesiunea mondială reprezintă principalul motiv de îngrijorare pentru mare parte dintre cele 30.000 de persoane din 25 de ţări care au răspuns la sondaj, iar cei mai afectaţi consumatori sunt cei din Statele Unite, Taiwan, Canada, Korea, Marea Britanie. În schimb, consumatorii din India, Japonia, Rusia au declarat că nu resimt atât de puternic impactul crizei mondiale, făcând dificilă generalizarea efectelor acesteia. „Pentru a înţelege impactul actualului mediu economic, este vital să nu privim această criză ca pe o furtună fiscală globală, ci ca pe o serie de recesiuni locale”, a explicat Nick Chiarelli, directorul departamentului de analiză a tendinţelor din preferinţele consumatorilor din cadrul GfK Roper. (R.Ş.)
Sondaj l Cei mai afectaţi sunt americanii
Criza mondială îi face pe oameni să iasă mai rar în oraş pentru a lua masa, să petreacă mai mult timp acasă şi să îşi prepare singuri cele trei mese zilnice, informează Reuters. Potrivit unui sondaj internaţional, comandat de GfK Roper, 84% dintre consumatorii de pe plan mondial au decis să îşi reducă cheltuielile, cei mai afectaţi fiind americanii.
La nivel mondial, consumatorii renunţă în principal la mesele la restaurant, la activităţile distractive din afara locuinţei, la cumpărarea de haine noi şi la vacanţe. Reces