Drumul European 70, care leagă Timişoara de Lugoj continuă să fie un veritabil chin pentru şoferii care încumetă să meargă pe acolo.
După ani de zile şoferii s-au chinuit să facă slalom printre gropanele din asfalt, au urmat nervii provocaţi de drumari, care s-au apucat cu greu de muncă datorată şi unei veritabile telenovele legate firma care să recepţioneze lucrărie. Dacă până acum şoferii au avut de stat minute bune la semafoare, pentru că se lucrau pe câte un tronsol de drumu, acum, se stă pe loc şi pe o parte şi pe alta. Toate astea se datorează grabei muncitorilor care trebuie să finalizeze lucrarea până în luna octombrie.
Semafoare umane
Nervii şoferilor a fost întins la maxim pe Drumul European E 70, miercuri dimineaţa. Datorită lucrărilor de pe tronsonul Timişoara-Recaş, când maşinile s-au întins pe kilometri întregi, pentru că se lucra pe latul drumului. Angajaţii Drumurilor Naţionale, transformaţi în semafoare umane, sunt puşi să dirijeaze circulaţia, pentru ca şoferii să nu cumva să intre pe porţiunea de asfalt proaspăt turnată.
Răbdare şi tutun după Remetea
Calvarul a început la ieşirea din Remetea Mare, unde şoferii care se grăbeau să ajungă la Timişoara sau se îndreptau în direcţia Lugoj, au stat mai bine de 20 de minute pe loc. Printre înjurături şi urări de bine, aceştia au răbdat până ce muncitorii au binevoit să dea drumul la maşini, iar apoi, pe o porţiune mare s-a înaintat în ritm de melc.