Nokia World, evenimentul anual organizat de finlandezi, a început astăzi la Stuttgart, având în prim-plan noutăţi ca Nokia Money, Nokia N900, Nokia Booklet 3G, Nokia 5230, Nokia 5800 Navigation Edition precum şi un parteneriat cu cea mai mare reţea socială din lume, Facebook. Nokia, liderul mondial în domeniul comunicaţiilor mobile, a lansat „o combinaţie de produse şi servicii care poate schimba modul în care oamenii comunică între ei”, conform unui comunicat al com
Nokia World, evenimentul anual organizat de finlandezi, a început astăzi la Stuttgart, având în prim-plan noutăţi ca Nokia Money, Nokia N900, Nokia Booklet 3G, Nokia 5230, Nokia 5800 Navigation Edition precum şi un parteneriat cu cea mai mare reţea socială din lume, Facebook.
Nokia, liderul mondial în domeniul comunicaţiilor mobile, a lansat „o combinaţie de produse şi servicii care poate schimba modul în care oamenii comunică între ei”, conform unui comunicat al companiei. La capitolul produse, cele care au stârnit cel mai mare interes au fost Nokia N97 Mini, Nokia N900, Nokia X6, Nokia X3 şi netbook-ul Nokia Booklet 3G.
„Suntem mândri de rezultatele eforturilor noastre pe segmentul telefoanelor inteligente şi nu numai, aşa cum s-a văzut în cazul Nokia N900 şi Nokia Booklet 3G, două exemple ce ilustrează foarte bine faptul că lumea se află într-un proces de schimbare, iar Nokia este în fruntea acestei schimbări”, a declarat Olli-Pekka Kallasvuo, CEO, Nokia.
Acord cu Facebook
La capitolul servicii, finalndezii au anunţat lansarea Lifecasting prin Ovi, un parteneriat cu cea mai mare reţea socială din lume, Facebook. Lifecasting prin Ovi este prima aplicaţie care permite utilizatorilor să îşi împărtăşească locaţia şi să îşi actualizeze statusul direct pe contul Facebook, de pe ecranul de start al unui dispozitiv mobil. Aplicaţia Lifecasting oferă mai mult decât publicarea st