Magazinul nu a atins in 2008 un rulaj de 110 mil. euro, asa cum estimase, ci de 74 mil. euro, si a alocat investitii prea mari pentru extindere, dar a devenit cel mai mare retailer IT&C din Romania.
Cel mai mare retailer IT&C de pe piata locala, eMag, are drept tinta pentru acest an cresterea cotei de piata, in conditiile in care magazinul online "a depasit perioada critica din punct de vedere financiar si este puternic capitalizata", a declarat pentru ZF Radu Apostolescu, cofondator si director de marketing al retailerului.
Pachetul de control al eMag a fost preluat la inceputul acestui an de compania locala de distributie IT&C Asesoft Distribution, detinuta de oamenii de afaceri locali Sebastian Ghita si Iulian Stanciu.
Apostolescu spune ca eMag mizeaza pe o imbunatatire a rezultatelor financiare in a doua parte a anului, chiar daca piata va cadea, pe ansamblu, cu 40%.
"Tintim vanzari de 66 de milioane de euro, adica o scadere de cel mult 10% fata de anul trecut. In prima jumatatea a anului am avut vanzari de 25 de milioane de euro, in scadere cu 20% fata de perioada similara din 2008. Piata a scazut in prima jumatate a anului cu 50%, iar la nivel de an estimam o scadere de 40%. In concluzie, eMAG si-a crescut cota de piata pe de o parte datorita cresterii pietei online iar pe de alta parte datorita cresterii gamei de produse si parteneriatelor strategice din ultima vreme", a declarat reprezentantul eMag.
Retailerul online a anuntat recent un parteneriat cu Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata, prin care clientii eMag pot cumpara la preturi mai mici orice laptop daca achizitioneaza simultan si un abonament la serviciile de internet mobil ale companiei telecom. Conform propriilor estimari, eMag este cel mai mare vanzator de laptopuri de pe piata locala, cu o cota de 15-16% din piata. In acest an, vanzaril