Băncile care particpă la programul "Prima casă", modul în care băncile au dat 500 mil. euro pe promovare şi s-au ales cu 1,5 mld. euro în restanţe la credite şi cel mai mic venit pe familie pentru un credit ipotecar clasic sunt principalele titluri ale dimineţii din .ro. Aderarea instituţiilor de credit la program, mai degrabă o campanie de imagine. În pofida declaraţiilor optimiste venite până acum dinspre toţi actorii implicaţi în programul ,,Prima casă”, nu toate b�
Băncile care particpă la programul "Prima casă", modul în care băncile au dat 500 mil. euro pe promovare şi s-au ales cu 1,5 mld. euro în restanţe la credite şi cel mai mic venit pe familie pentru un credit ipotecar clasic sunt principalele titluri ale dimineţii din .ro.
Aderarea instituţiilor de credit la program, mai degrabă o campanie de imagine. În pofida declaraţiilor optimiste venite până acum dinspre toţi actorii implicaţi în programul ,,Prima casă”, nu toate băncile înscrise în program au trimis Fondului dosare de credit spre aprobare, scrie financiarul.com.
Aproape jumătate de miliard de euro este suma brută alocată de primele zece bănci din România pentru campanii publicitare în perioada 2003-2008, potrivit cifrelor centralizate de agenţia de monitorizare media AlfaCont. Ce le-a adus? Profituri totale de miliarde de euro, un sold al creditelor care a urcat de la 13 mld. lei, în 2003, la peste 200 mld. lei, în 2008, şi un portofoliu de clienţi care a crescut exponenţial. Nota de plată: restanţe în valoare de aproximativ 6 mld. lei. Şi numărătoarea continuă, notează standard.money.ro.
Chiar dacă preţurile locuinţelor au mai scăzut, accesul la creditare rămâne greoi şi scump. Doar pentru solicitanţii care pot aduce un avans de 25% băncile coboară nivelul venitului minim cerut, arată capital.ro.
Alte titluri importante din economie
Bucureştenii au parcări cu l