Eduard, Olivia şi Diana au renunţat la meseria de profesor de filosofie şi s-au făcut vânzători ambulanţi. Unde poţi avea cea mai mare expunere dacă nu la un târg care adună la un loc până la 10.000 de oameni? Aceasta a fost şi strategia de business a celor trei antreprenori prahoveni. Când au plecat la Padova (Italia) ca să studieze istoria artei şi filosofia, lui Eduard şi Oliviei Săvulescu nici prin cap nu le trecea că, în mai puţin de patru ani, vor deveni oameni de afaceri. Plecaseră din ţară cu gândul de a deveni profesori.
În 2003, în preajma Crăciunului, cei doi nu ştiau ce cadouri să facă prietenilor şi s-au gândit să picteze nişte căni. Nimeni nu ducea lipsă de talent, că doar studiaseră Artele Frumoase în Italia. Cănile pictate au avut un succes atât de mare încât tinerilor le-a venit ideea unei mici afaceri.
Cei doi au racolat-o şi pe Diana, sora Oliviei, care era pasionată de pictură. S-au pus pe treabă şi, pentru început, au pictat căni şi ghivece, pe care le-au plasat într-un magazin din Ploieşti. Soţii Săvulescu au renunţat la meseria de profesori de filosofie la un liceu din Bucureşti şi s-au apucat de afaceri.
Cu Trabantul la Sighişoara
„Nu prea aveam succes. Vindeam ceva, dar foarte puţin“, îşi aduce aminte Eduard. Plata se făcea destul de greu, pentru că marfa lor era în regim de consignaţie. Oricum, primii lor bani au fost 100 de dolari. Erau mulţumiţi, dar simţeau că se poate şi mai bine.
Se apropia festivalul de la Sighişoara, un loc unde cei trei merseseră de atâtea ori în calitate de turişti, iar acum era o ocazie să-şi încerce talentul de... negustori. Când s-au decis să facă acest business, soţii Săvulescu împreună cu Diana s-au mutat la Valea Călugărească, în casa părinţilor celor două surori.
Aici aveau suficient spaţiu pentru a picta căni, ghivece şi al