Un lanţ de magazine din nordul Italiei organizează, în această lună, o tombolă prin care va oferi 10 locuri de muncă în cadrul companiei, în contextul creşterii numărului de şomeri, din cauza crizei, relatează AFP. Sursa: Sergiu Rusu Compania Tigra îşi va celebra astfel ce de-a treizecea aniversare, oferind 10 contracte de muncă, cu durata de un an, pentru posturile de magaziner şi operator de motostivuitoare şi salarii între 1.100 şi 1.200 de euro pe lună.
La expirarea contractului pe termen fix, salariaţii vor putea fi angajaţi definitiv, cu excepţia cazurilor când este vorba de o problemă disciplinară, a declarat Stefano Trentini, responsabilul pentru comunicare al companiei. Tigra, care are 1.200 de angajaţi, deţine 59 de magazine în regiunea Lombardiei şi a Piemontului.
"Fac cumpărături şi găsesc un loc de muncă", este sloganul acestei campanii. La tombolă pot participa toţi clienţii Tigra care deţin un card de fidelitate şi au făcut cumpărături de cel puţin 30 de euro. Alte premii constau în tichete de cumpărături.
Sindicatele dezaprobă
Sindicatul CGIL a criticat această iniţiativă, susţinând că Tigra "exploatează nivelul dramatic al crizei" şi întrebându-se de ce lumea "consideră căutarea unui loc de muncă ca fiind o roată a norocului".
"Nu este intenţia noastră de a ofensa pe cineva", a răspuns Trentini, asigurând că "atât clienţii, cât şi angajaţii sunt foarte încântaţi de iniţiativă".
Şomajul în Italia a ajuns la 7,3% în primul trimestru, cel mai înalt nivel din ultimii trei ani.